Često postavljana pitanja
Uplata novca na Aircash novčanik se odvija bez ikakve naknade, a za isplatu je naknada 4 % iznosa koji se isplaćuje.
Kupovinom Paysafecard-a na Tisak kiosku ne ostvaruju se MPC bodovi.
Ako imate poteškoća s korištenjem Paysafecard-a, obratite se na info@paysafecard.com.
Bonovi su vrlo jednostavni za korištenje. Potrebno je samo utipkati 16-znamenkasti kod u prozorčić za plaćanje i potvrditi transakciju.
Paysafecard bonovi omogućuju siguran i anoniman način plaćanja usluga putem interneta. Idealni su za osobe koje nemaju kreditne kartice ili žele ostati anonimni pri kupnji na internetu.
Paysafecard su bonovi koji sadrže ispisani PIN, a koji se koristi kao elektronski novac kod internet trgovina koje imaju sklopljen ugovor s izdavateljem. Idealno rješenje za sve koji ne preferiraju plaćanje kreditnim karticama online.
Kupovinom ili nadoplatom karte za gradski prijevoz na kioscima Tiska ne ostvaruju se MPC bodovi.
Ako Vam je krivo nadopunjena vrijednosna ili pretplatna karta, javite se direktno službi za korisnike ZET-a na kontakt broj 072/500 400, jer na Tisak kioscima nije moguće naknadno storniranje.
Ako Vam je krivo nadopunjena vrijednosna ili mjesečna karta, javite se direktno službi za korisnike BUTRA-e na kontakt broj 0800 7555, jer na Tisak kioscima nije moguće naknadno storniranje.
Svoju vrijednosnu ili pretplatnu kartu predaj djelatniku na najbližem Tisak kiosku. Djelatnik će zatim na automatu za nadoplatu dopuniti kartu u iznosu koji sami odaberete. 
Listić za Eurojackpot moguće je uplatiti do petka do 18 h.
Za igranje igara Hrvatske lutrije na Tisak kioscima ne ostvaruju se MPC bodovi.
Na Tisak prodajnim mjestima moguće je izvršiti isplatu dobitka, u iznosu do 750,00 kn.
Vrlo jednostavno, samo pratite sljedeće korake:  
  1. Odaberite igru koju želite odigrati
  1. Označite svoje sretne brojeve ili odaberite opciju da sustav sam izabere brojeve
  1. Ispisat će Vam se listić s odabranom igrom i brojevima
  1. Predajte pripremni listić djelatniku i izvršite uplatu

Pripremni listić s igrom i brojevima koje ste odabrali možete sačuvati i koristiti za sva buduća kola unutar godinu dana. Potrebno je samo doći na najbliži Tisak kiosk, predati listić i izvršiti uplatu
.
Samoposlužni terminal na Tisak kioscima služi kako biste brže, jednostavnije i bez križanja listića odigrali svoju omiljenu igru Hrvatske Lutrije.
Brojeve možete birati i sami. Na terminalu Hrvatske lutrije odaberite igru koju želite igrati i odaberite svoje brojeve; nakon izvršenih odabira ispisat će Vam se listić s pripadajućim informacijama koji trebate predati djelatniku i izvršiti uplatu.
Igra „Hoću Jackpot“ funkcionira tako da birate igru i iznos koji želite odigrati, a sustav Hrvatske Lutrije, na blagajni Tiska, automatski će kreirati Vaš listić s nasumce odabranim brojevima. Na ovaj način omogućeno Vam je odigrati željenu igru uz manje koraka.
Na Tisak kioscima možete odigrati Eurojackpot, Loto 7, Loto 6/45, KeNo i TV Bingo.
Igre Hrvatske lutrije možete odigrati na sljedećim Tisak prodajnim mjestima: https://lokator.tisak.hr/?authToken=tisak
Dobitne brojeve, kao i iznos trenutnog Jackpota možete provjeriti na samoposlužnom terminalu. Također, možete se informirati o iznosima glavnog dobitka za svaku igru, vremenu izvlačenja kao i o rezultatima izvlačenja prethodnih (40) kola. Iznos Jackpota možete saznati i na sljedećem linku: www.lutrija.hr
Mijenjanjem novca na Tisak kioscima ne ostvaruju se MPC bodovi.
Na Tisak kioscima nije moguće mijenjati kovanice.
Nagradne kupone možete iskoristiti kao popust prilikom sljedeće kupnje u bilo kojoj prodavaonici Konzuma, u Tisak media centrima te poslovnicama Atlasa i UEFA web shopu, bez prethodne najave. Dovoljno je da se prilikom plaćanja na blagajni uz MultiPlusCard karticu priloži i vlastoručno potpisani kupon, a u UEFA web shopu obavezno je unijeti kod na odgovarajuću poziciji. Nagradni kuponi vrijede do datuma naznačenog na kuponu.

Imate pitanje na koje ne možete naći odgovor? Slobodno kontaktiraj našu Službu za korisnike na broj 072/ 000 001, vrlo rado će Vam pomoći.
Svaka tri mjeseca, kad sakupite dovoljan broj bodova, na Vašu kućnu adresu ili e-adresu stižu nagradni kuponi. Iskoristite nagradne kupone, za ono što volite ili Vam najviše treba, na prodajnim mjestima naših partnera: Konzuma, Tisak media centara, Atlasa, u F&F trgovinama ili u UEFA web shopu.
Bodove skupljate ako plaćate gotovinom te Maestro ili Mastercard karticom.
NAJVIŠE BODOVA možete sakupiti na sljedeće načine: 
  • kad kupujete u Tisak media multimedijalnim knjižarama i plaćate MasterCard karticom (Individualna, Standardna, Zlatna, Platinum MasterCard kartica ili go!card) ili Maestro karticama Zagrebačke banke, tada Vas bodovima nagrađuju i Tisak i Zagrebačka banka

  • kupnjom bona za nadoplatu računa na bonove Hrvatskog Telekoma, Simpa računa i/ili MultiPlus mobile računa MasterCard karticama Zagrebačke banke u Tisak media multimedijalnim knjižarama. Tada Vas bodovima nagrađuju sva četiri partnera: Tisak media, Konzum, Zagrebačka banka, Hrvatski Telekom i/ili MultiPlus mobile 
Na Tisak prodajnim mjestima skupljajte još više bodova i ostvarujte još više pogodnosti! Za svakih potrošenih 5 kn dobivate 1 bod. Sve što trebate učiniti je pokazati svoju MultiPlusCard karticu ili zelenu/zlatnu PIKA karticu na blagajni pri svakoj kupnji. Bodove možete ostvariti prilikom plaćanja gotovinom, bonom za online plaćanje (ekesh ili paySafe), karticom bankovnog tekućeg računa (izuzev Visa kartica) ili kreditnom karticom (American Express, Diners, Visa, visa kartica bankovnog tekućeg računa i EC/MC).

Bodove nije moguće ostvariti na kupnju cigareta i duhanskih proizvoda!

Svi sakupljeni bodovi zbrajaju se do kraja obračunskog razdoblja koje traje 3 mjeseca. Na kraju obračunskog razdoblja MultiPlusCard Vas nagrađuje NAGRADNIM KUPONIMA, koje ćete dobiti na kućnu adresu, te drugim pogodnostima. Kako biste ostvarili pravo na nagradne kupone i druge pogodnosti, potrebno je sakupiti najmanje 100 bodova u jednom obračunskom razdoblju.

Tablica bodovanja: MPC bodovanje 2017.pdf

TISAK kiosci
Bodove na Tisak kioscima sakupljajte sasvim jednostavno. Za svakih potrošenih 5 kuna na bilo kojem Tisak kiosku dobiti ćete 1 bod, neovisno o načinu plaćanja. Npr.; napravili ste račun od 112 kn. Ukupni iznos podijelite s 5, zaokružite na manju vrijednost i dobit ćete broj ostvarenih bodova. U ovom slučaju ostvarili biste ukupno 22 boda. 

TISAK media centri 
Tisak media centri pravo su mjesto za Vas bilo da tražite zanimljivu knjigu, CD omiljenog izvođača, raznovrsne filmove na DVD-u, tehničke proizvode ili igračke za najmlađe. Kupujući u Tisak media multimedijalnim knjižarama, također sakupljajte bodove i to prilikom plaćanja gotovinom, čekovima, karticom bankovnog tekućeg računa (osimVisa kartica) te Maestro karticom Zagrebačke banke; za svakih potrošenih 5 kuna dobivate 1 bod. 

Ako plaćate Maestro karticom Zagrebačke banke, za račun od 112 kn ostvarit ćete i 3 dodatna boda kojima Vas nagrađuje Zagrebačka banka. U ovom slučaju dobili biste ukupno 25 bodova (22 boda od Tiska i 3 boda od Zagrebačke banke).

Ako se na Vašem računu od 112 kuna nalazio i bon za nadoplatu Simpa računa ili drugog računa na bonove Hrvatskog Telekoma u vrijednosti od 100 kuna, nadoplatom odabranog računa ostvarili biste i 100 bodova kojim Vas nagrađuje Hrvatski Telekom.
Kupovinom ENC bona na Tisak kiosku ne ostvaruju se MPC bodovi.
Ako imate poteškoća s ENC uređajem ili bonom, kontaktirajte njihovu službu za korisnike na kontakt broj 0800 9987.
Ako niste sigurni koji ENC uređaj posjedujete, ARZ ENC uređaji imaju serijske brojeve koji uvijek počinju sa 060, a serijski brojevi HAC ENC uređaja počinju sa 02, 04 ili 061.
Kupovinom parkirne karte na Tisak kioscima ne ostvaruju se MPC bodovi.
Parkirne karte se ne mogu platiti kreditnom karticom.
Parkirnu kartu nije moguće platiti poslovnom karticom.
ENC uređaje Hrvatskih autocesta d.o.o. možete nadoplatiti SMS ENC HAC e-bonovima u vrijednosti 13,27 EUR, 39,82 EUR, 66,36 EUR i 119,45 EUR.
Plaćanjem računa na Tisak kiosku ostvarujete MPC bodove i to dva boda po jednoj uplatnici.
Na Tisak kiosku nije moguće platiti rukom ispisane račune.
Naknada po plaćenom računu iznosi 0,53 eur/ 4 kn neovisno o iznosu računa.
Ako ste platili račun na Tisak kiosku, a primatelj nije doznačen, obratite se na HPB info broj 0800 0600.
  • uplata, plaćanje računa na kiosku Tiska do 15:00h › datum izvršenja naloga će biti isti radni dan*
  • uplata, plaćanje računa na kiosku Tiska nakon 15:00h › datum izvršenja naloga će biti sljedeći radni dan*
* Radni dan: ponedjeljak – petak
Računi se mogu plaćati tijekom cijelog radnog vremena kioska.
Na Tisak kiosku mogu se platiti svi računi osim onih ispisanih rukom.
Sukladno Zakonu o sprečavanju pranja novca i financiranju terorizma definirane su mjere ograničenja gotovinskih uplata za plaćanje računa:
  • nije moguće plaćanje računa (pojedinačnog) koji iznosi više od 1.000 € (uključujući i 1.000 €)
  • račune koje uplaćuju pravne osobe nije moguće platiti
  • račune koje uplaćuju fizičke osobe na račun fizičke osobe nije moguće platiti
Naknada usluge za korisnike kartica OTP i HPB.d.d. banke iznosi 0,66 EUR, a za korisnike kartica ostalih banaka zaračunava se naknada kao da novac podižeš na bankomatu neke druge banke.
Maksimalni iznos koji se može podići na Tisak kioscima je 199,08 EUR, a u Tisak media centrima do 398,17 EUR. Izdavatelji kartica, banke i kartične kuće naplaćuju naknadu sukladno svojim internim aktima.
Podizanjem novca na Tisak kioscima ne ostvaruju se MPC bodovi.
HR SPECIJALIST (M/Ž)

Opis poslova:
  • Odgovara za planiranje i provođenje selekcije i zapošljavanja na svim razinama
  • Podrška timovima u provođenju godišnjih evaluacijskih procesa
  • Kontinuirano prati profesionalni rast i razvoj zaposlenika, predlaže modele razvoja karijera kroz talent management programe;
  • Podrška zaposlenicima i rukovoditeljima u razumijevanju i korištenju alata i procesa vezanih uz upravljanje zaposlenicima;
  • Planira i organizira edukacijske aktivnosti, oblikuje edukacijske programe u užem stručnom području te izrađuje okvirne i izvedbene programe i treninge;
  • Planira i kontrolira troškove svih edukacijskih aktivnosti;
  • Sudjeluje u izboru najkvalitetnijih vanjskih trenera i obrazovnih konzultanata te organiziranju eksternih obrazovnih programa;
  • Sudjeluje u istraživanju organizacijske klime i organizira aktivnosti za unapređenje iste;
  • Izrađuje procedure i unapređuje sustav pripravničkog staža i rotacije zaposlenika;
  • Aktivno sudjeluje u svim aktivnostima vezanim za kreiranje i jačanje Employer brandinga;
  • Inicira projekte za unapređenje i razvoj HRa na razini kompanije;
Uvjeti:
  • Završen fakultet psihologije ili drugog društvenog smjera
  • Najmanje dvije godine iskustva u HRu na istim ili sličnim poslovima
  • Obavezno napredno korištenje MS Office alata (Excel, PowerPoint)
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
Poželjno:
  • Izražena analitičnost
  • Izražena komunikativnost i kreativnost
  • Interes prema razvoju i projektima u HRu
  • samoinicijativnost, odgovornost, razvijen timski duh te spremnost na kontinuirano učenje i prilagođavanje novim okolnostima
Što nudimo:
  • Radno okruženje u kojem poštujemo osobnost i različitost, potičemo izvrsnost i osobnu odgovornost
  • Suradnju sa stručnjacima iz različitih poslovnih područja
  • Pravo na božićnicu, uskrsnicu, regres
  • Plaćeni troškovi prijevoza
  • Poklon za djecu i druge obiteljski usmjerene pogodnosti
  • Pogodnosti vezane uz privatno zdravstveno osiguranje i sistematske te specijalističke preglede
  • Mogućnost korištenja Multisport kartice
KOORDINATOR INVESTICIJA I ODRŽAVANJA (M/Ž)

Opis poslova:
  • koordinacija redovnog i interventnog održavanja
  • koordinacija investicijskih projekata te projekata adaptacija i preuređenja
  • osiguravanje potrebne dokumentacije i suglasnosti
  • prikupljanje ponuda, odabir izvođača te izrada troškovnika i nacrta
  • vođenje evidencije o naručenim radovima
  • sudjelovanje u postupku utvrđivanja šteta na objektima
  • obilazak objekata u svrhu koordiniranja operativnog provođenja projekata
  • izrada zapisnika osnovnih sredstava kao i naloga za prefakturiranje
Uvjeti:
  • VŠS građevinskog ili strojarskog smjera
  • radno iskustvo na istim ili sličnim poslovima
  • napredno poznavanje rada na računalu (MS Office, AutoCad)
  • poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • vozačka dozvola B kategorije
Poželjno:
  • izražene organizacijske i komunikacijske sposobnosti kao i sklonost timskom radu
  • spremnost na povremeni terenski rad
Što nudimo:
  • Pozitivno timsko okruženje
  • Suradnju sa stručnjacima iz različitih poslovnih područja
  • Pravo na božićnicu, uskrsnicu, regres
  • Plaćeni troškovi prijevoza
  • Poklon za djecu i druge obiteljski usmjerene pogodnosti
  • Pogodnosti vezane uz privatno zdravstveno osiguranje i sistematske te specijalističke preglede
  • Mogućnost korištenja Multisport kartice
Korištenjem usluge TISAK copy ostvarujete MPC bodove i to za svakih 5 kn dobivate 1 bod.
Na Tisak kioscima dostupna je samo usluga fotokopiranja.
Kopirati se može samo u crno – bijeloj varijanti.
Maksimalno je moguće fotokopirati do 10 stranica.
Cijena fotokopiranja iznosi 1kn/kom.
Korištenjem usluge TISAKfoto ostvaruju se MPC bodovi; i to 2 boda za 1 omotnicu.
Fotografije, odnosno TISAKfoto uslugu možete platiti gotovinom ili karticom. R1 račun nije moguće izdati na samom Tisak prodajnom mjestu, već  ga je potrebno zatražiti na email foto@tisak.hr ili na broj telefona 072 000 001.
Na Tisak prodajnim mjestima ne vrijede mjesečni popusti s interneta, osim količinskog popusta koji se definira količinom naručenih fotografija.
Osnovna cijena fotografije je definirana je za rasponu između 1-99 kom, za količine veće od 100 kom primjenjuju se količinski popusti definirani u cjeniku. Popusti se ne zbrajaju i međusobno se isključuju.
U slučaju reklamacije, povrat sredstava vrši isključivo tvrtka Photo Boutique d.o.o. uplatom na tekući račun kupca koji je reklamirao narudžbu. Povrat sredstava se ne može izvršiti na Tisak prodajnim mjestima.
Na omotnici morate obavezno popuniti:  
  • IME, PREZIME, broj telefona (po mogućnosti mobitela) i datum
  • Zaokružite dio da li se šalje klasični film ili digitalni medij. Ako se šalje medij (usb, CD, memorijska kartica) na njemu isključivo moraju biti samo fotografije koje  želite izraditi, bez ikakvog popisa. Ako istu fotografiju želite izraditi više puta, ona toliko puta mora biti i snimljena na mediju.
  • Što se nalazi na mediju to se izrađuje.
  • Znakom „X“ popunjavate  kvadratiće koji definiraju samu narudžbu (format, kvalitetu itd).
  • Digitalne fotografije izrađuju se isključivo na sjajnom papiru, dok se klasični filmovi izrađuju i na sjajnom i na MAT papiru.
  • Naručitelju predajete gornji dio omotnice koji se odvaja po perforaciji
  • Donji dio omotnice ne popunjavate
  • U jednu omotnicu ide samo jedan medij
  • USB i memorijske kartice idu na vlastitu odgovornost
Fotografije će biti izrađene prema postavkama kamere te postoji mogućnost da sve fotografije neće biti istih dimenzija. Ako želite sve fotografije istih dimenzija, npr. 10x15 cm, skinite aplikaciju sa stranice foto.tisak.hr te prilikom odabira fotografija 10x15 cm odaberite „klasični format – 2:3“
TISAKfoto fotografije izrađuju se na najkvalitetnijem FujiFilm Crystal Archive papiru. Kod digitalnih fotografija možete birati formate na standardnom ili premium papiru sjajne obrade: 9x12/9x13, 10x13,5/10x15, 13x17/13x18 i 15x20, a kod fotografija s klasičnog filma u ponudi su formati 9x13, 10x15 i 13x18 sjajne i mat obrade.
Svoje fotografije naručite od kuće, putem online aplikacije koju možete preuzeti na foto.tisak.hr.

Naručene fotografije preuzmite na željenom Tisak kiosku, kojeg ste naznačili prilikom narudžbe, te plaćanje izvršite prilikom preuzimanja.
Rok isporuke naručenih fotografija (putem web stranice ili mobilne aplikacije) je 5 do 7 radnih dana.
Cijena fotokopiranja iznosi 1kn/kom i usluga je moguća samo u crno – bijeloj varijanti.
Paket će se preusmjeriti na sljedeće najbliže prodajno mjesto koje ima Tisak paket uslugu i o tom obavijestiti primatelja.
Preporučljivo je da prije slanja paketa na internet stranici locirate željeni kiosk i zapišete njegovu 6-znamenkastu šifru. Isto tako postoji mogućnost odabira željenog kioska na samom prodajnom mjestu.
Prema Općim uvjetima i zakonu o poštanskim uslugama bilo kakva hrana je zabranjeni sadržaj paketa te je kao takvu nije preporučljivo slati.
TisakPaket kuverte za dokumente služe za slanje dokumenata A4 formata, manjih knjiga i sličnih sitnijih stvari (npr. USB stickova ili CD-ova), a koje ne narušavaju geometriju kuverte. Sve veće stvari se moraju pakirati isključivo u C2C kutije (S, M i L).
Preusmjerenje Vašeg paketa je moguće i to na sljedeće najbliže prodajno mjesto koje ima Tisak paket uslugu. Usluga preusmjerenja je jednokratna i moguća je isključivo uz prethodni dogovor s korisničkom službom putem maila tisakpaket@tisak.hr ili putem kontakt telefona 072 000 001.
Ako ne preuzmete paket isti se vraća pošiljatelju 5 dana nakon zaprimanja.
Paket na prodajnom mjestu stoji 5 dana od zaprimanja.
Dostava paketa putem Tisak paket usluge moguća je i na otoke.
Tisak paket pošiljka ne smije sadržavati lako lomljive predmete, tekućinu, hranu i sve ostalo što je navedeno u Općim uvjetima ili posebno regulirano zakonom o poštanskim uslugama. Ako sadržaj paketa treba dodatno zaštiti preporučamo da isto učinite kod kuće prije slanja paketa.
Prema Općim uvjetima Tisak ne odgovara za sadržaj paketa jer u isti nema uvid.
Prije preuzimanja paketa primatelj je dužan pregledati da li je kutija otvarana i/ili oštećena. Primatelj nije dužan preuzeti otvaran i/ili oštećen paket; a ako ga ipak preuzme, naknadne reklamacije ne uvažavamo. Sve ostale reklamacije potrebno je uputiti pisanim putem na mail tisakpaket@tisak.hr.
Ako paket kasni na traženi kiosk potrebno je obratiti se pisanim putem na mail tisakpaket@tisak.hr.
  • u distribuciji prema primatelju – paket je na putu do primatelja odnosno prodajnog mjesta koje ste odabrali prilikom popunjavanja obrasca
  • zaprimljen na PM - primatelj može podići paket na prodajnom mjestu
  • predan (tj. predan je primatelju) – paket je predan primatelju
  • čeka na povrat pošiljatelju – primatelj nije preuzeo paket u roku od 10 dana
  • u povratu pošiljatelju – paket se šalje nazad pošiljatelju, ako nije preuzet od strane primatelja u roku od 10 dana
  • u dolasku na PM (povrat pošiljatelju) – paket je krenuo sa zadnjeg skladišta prema prodajnom mjestu pošiljatelja
  • vraćen pošiljatelju – pošiljatelj je preuzeo vraćeni paket
  • nije preuzet – pošiljatelj iz nekog razloga nije preuzeo paket
  • TisakPaket čuvanje – paket je na čuvanju (do dvije godine) ako ga odbiju preuzeti primatelj i pošiljatelj
Status i lokaciju svog paketa uvijek možete pratiti i provjeriti u Track&Trace aplikaciji. Potrebno je upisati ID (šifru) paketa u za to predviđeno polje nakon čega će biti prikazane informacije o statusu Vaše pošiljke.
* Šifra paketa unosi se točno onako kako je prikazano na potvrdi o slanju. Obratite pažnju postoje li razmaci ili specijalni znakovi poput “-“.
Plaćanje usluge kod kreiranja paketa na webu, nije moguće. Plaćanje se vrši prilikom predaje paketa na kiosku, karticom ili gotovinom.
Pošiljatelj je obavezan pakirati pošiljku na način propisan Općim uvjetima, a isključivo u standardizirane kutije Tiska.
Rok dostave paketa možete saznati na linku. Status i lokaciju svog paketa uvijek možete provjeriti u Track&Trace aplikaciji.  
Cijene usluge slanja paketa kreiranih online kreću se od 2,12EUR do 4,11EUR,  dok se cijene usluga slanja paketa kreiranih na prodajnom mjestu kreću od 2,26EUR do 4,25EUR. Detaljne specifikacije paketa i cijena usluge za online najavu pogledajte na  linku.
Nije moguće platiti paket prilikom preuzimanja već to mora učiniti pošiljatelj prilikom predaje paketa, uz što mu se izdaje i potvrda o slanju.
Paket na prodajnom mjestu stoji 5 dana od zaprimanja, a ako ga primatelj ne preuzme u navedenom roku, paket se vraća pošiljatelju.
Kupovinom ulaznica u Tisak media centrima ne ostvaruju se MPC bodovi.
U Tisak Media centrima moguće je kupiti ulaznice sljedećih distributera: Eventim d.o.o. (EVENTIM), Event Masters d.o.o. (TICKETSHOP), Prstac d.o.o. (ADRIATICKET),  Dekod d.o.o. (ULAZNICE HR) i Entrio Tehnologije d.o.o. (ENTRIO). 
Kupljenu ulaznicu nije moguće zamijeniti.
Ukoliko je događaj otkazan, povrat sredstava može se ostvariti na prodajnim mjestima partnera u čije ime i za račun Tisak djeluje kao distributer. U slučaju promjena bit ćete obaviješteni.