Često postavljana pitanja
Više o usluzi saznajte na linku.
Uplata novca na Aircash novčanik se odvija bez ikakve naknade, a za isplatu je naknada
4 % iznosa koji se isplaćuje.
Najmanji iznos je 1 EUR, a najveći 300 EUR.
Kupovinom Paysafecard-a na Tisak kiosku ne ostvaruju se MPC bodovi.
Bonovi su vrlo jednostavni za korištenje. Potrebno je samo utipkati 16-znamenkasti kod u prozorčić za plaćanje i potvrditi transakciju.
Paysafecard bonovi omogućuju siguran i anoniman način plaćanja usluga putem interneta. Idealni su za osobe koje nemaju kreditne kartice ili žele ostati anonimni pri kupnji na internetu.
Paysafecard su bonovi koji sadrže ispisani PIN, a koji se koristi kao elektronski novac kod internet trgovina koje imaju sklopljen ugovor s izdavateljem. Idealno rješenje za sve koji ne preferiraju plaćanje kreditnim karticama online.
Kupovinom ili nadoplatom karte za gradski prijevoz na kioscima Tiska ne ostvaruju se MPC bodovi.
Ako Vam je krivo nadopunjena vrijednosna ili pretplatna karta, javite se direktno službi za korisnike ZET-a na kontakt broj 072/500 400, jer na Tisak kioscima nije moguće naknadno storniranje.
Ako Vam je krivo nadopunjena vrijednosna ili mjesečna karta, javite se direktno službi za korisnike BUTRA-e na kontakt broj 0800 7555, jer na Tisak kioscima nije moguće naknadno storniranje.
Svoju vrijednosnu ili pretplatnu kartu predaj djelatniku na najbližem Tisak kiosku. Djelatnik će zatim na automatu za nadoplatu dopuniti kartu u iznosu koji sami odaberete.
Listić za Eurojackpot moguće je uplatiti do petka do 18 h.
Za igranje igara Hrvatske lutrije na Tisak kioscima ne ostvaruju se MPC bodovi.
Na Tisak prodajnim mjestima moguće je izvršiti isplatu dobitka, u iznosu do 100,00 EUR.
Vrlo jednostavno, samo pratite sljedeće korake:
Pripremni listić s igrom i brojevima koje ste odabrali možete sačuvati i koristiti za sva buduća kola unutar godinu dana. Potrebno je samo doći na najbliži Tisak kiosk, predati listić i izvršiti uplatu.
- Odaberite igru koju želite odigrati

- Označite svoje sretne brojeve ili odaberite opciju da sustav sam izabere brojeve

- Ispisat će Vam se listić s odabranom igrom i brojevima

- Predajte pripremni listić djelatniku i izvršite uplatu

Samoposlužni terminal na Tisak kioscima služi kako biste brže, jednostavnije i bez križanja listića odigrali svoju omiljenu igru Hrvatske Lutrije.
Brojeve možete birati i sami. Na terminalu Hrvatske lutrije odaberite igru koju želite igrati i odaberite svoje brojeve; nakon izvršenih odabira ispisat će Vam se listić s pripadajućim informacijama koji trebate predati djelatniku i izvršiti uplatu.
Igra „Hoću Jackpot“ funkcionira tako da birate igru i iznos koji želite odigrati, a sustav Hrvatske Lutrije, na blagajni Tiska, automatski će kreirati Vaš listić s nasumce odabranim brojevima. Na ovaj način omogućeno Vam je odigrati željenu igru uz manje koraka.
Na Tisak kioscima možete odigrati Eurojackpot, Loto 7, Loto 6/45, KeNo i TV Bingo.
Igre Hrvatske lutrije možete odigrati na sljedećim Tisak prodajnim mjestima: https://lokator.tisak.hr/?authToken=tisak
Dobitne brojeve, kao i iznos trenutnog Jackpota možete provjeriti na samoposlužnom terminalu. Također, možete se informirati o iznosima glavnog dobitka za svaku igru, vremenu izvlačenja kao i o rezultatima izvlačenja prethodnih (40) kola.
Iznos Jackpota možete saznati i na sljedećem linku: www.lutrija.hr
Bodove skupljate ako plaćate gotovinom te Maestro ili Mastercard karticom.
NAJVIŠE BODOVA možete sakupiti na sljedeće načine:
- kad kupujete u Tisak media multimedijalnim knjižarama i plaćate MasterCard karticom (Individualna, Standardna, Zlatna, Platinum MasterCard kartica ili go!card) ili Maestro karticama Zagrebačke banke, tada Vas bodovima nagrađuju i Tisak i Zagrebačka banka
- kupnjom bona za nadoplatu računa na bonove Hrvatskog Telekoma, Simpa računa i/ili MultiPlus mobile računa MasterCard karticama Zagrebačke banke u Tisak media multimedijalnim knjižarama. Tada Vas bodovima nagrađuju sva četiri partnera: Tisak media, Konzum, Zagrebačka banka, Hrvatski Telekom i/ili MultiPlus mobile
Kupovinom ENC bona na Tisak kiosku ne ostvaruju se MPC bodovi.
Ako imate poteškoća s ENC uređajem ili bonom, kontaktirajte njihovu službu za korisnike na kontakt broj 0800 9987.
Ako niste sigurni koji ENC uređaj posjedujete, ARZ ENC uređaji imaju serijske brojeve koji uvijek počinju sa 060, a serijski brojevi HAC ENC uređaja počinju sa 02, 04 ili 061.
Kupovinom parkirne karte na Tisak kioscima ne ostvaruju se MPC bodovi.
Parkirne karte mogu se platiti kreditnom karticom.
Parkirnu kartu nije moguće platiti poslovnom karticom.
ENC uređaje Hrvatskih autocesta d.o.o. možete nadoplatiti SMS ENC HAC e-bonovima u vrijednosti 13,27 EUR, 39,82 EUR, 66,36 EUR i 119,45 EUR.
Plaćanjem računa na Tisak kiosku ostvarujete MPC bodove i to dva boda po jednoj uplatnici.
Na Tisak kiosku nije moguće platiti rukom ispisane račune.
Naknada po plaćenom računu iznosi 0,53 eur, neovisno o iznosu računa.
Ako ste platili račun na Tisak kiosku, a primatelj nije doznačen, obratite se na HPB info broj 0800 0600.
- uplata, plaćanje računa na kiosku Tiska do 15:00h › datum izvršenja naloga će biti isti radni dan*
- uplata, plaćanje računa na kiosku Tiska nakon 15:00h › datum izvršenja naloga će biti sljedeći radni dan*
Računi se mogu plaćati tijekom cijelog radnog vremena kioska.
Na Tisak kiosku mogu se platiti svi računi, osim računi ispisani rukom te računi bez 2D barkoda.
Sukladno Zakonu o sprečavanju pranja novca i financiranju terorizma definirane su mjere ograničenja uplata za plaćanje računa:
- nije moguće plaćanje računa (pojedinačnog) koji iznosi više od 1.000 € (uključujući i 1.000 €) za gotovinska plaćanja, to jest, više od 5.000 € (uključujući i 5.000 €) za kartična plaćanja
- račune koje uplaćuju pravne osobe nije moguće platiti
- račune koje uplaćuju fizičke osobe na račun fizičke osobe nije moguće platiti
Naknada usluge za korisnike kartice OTP banke iznosi 0,66 EUR, a za korisnike HPB.d.d. banke, koji imaju ugovoren jedan od paketa tekućeg računa (Green i/ili Orange) naknada za podizanje gotovine se ne naplaćuje. Podizanje gotovine za HPB korisnike koji nemaju ugovoren paket tekućeg računa (Green i/ili Orange) naplaćuje se naknada koja iznosi 1,2% od ukupno podignutog iznosa/transakcije.
Maksimalni iznos koji se može podići na Tisak kioscima je 199,08 EUR, a u Tisak media centrima do 398,17 EUR. Izdavatelji kartica, banke i kartične kuće naplaćuju naknadu sukladno svojim internim aktima.
Podizanjem novca na Tisak kioscima ne ostvaruju se MPC bodovi.
Na Tisak kioscima dostupna je samo usluga fotokopiranja.
Kopirati se može samo u crno – bijeloj varijanti.
Maksimalno je moguće fotokopirati do 10 stranica.
Cijena fotokopiranja iznosi 0,29 eur/kom.
Korištenjem usluge TISAKfoto ostvaruju se MPC bodovi; i to 2 boda za 1 omotnicu.
Fotografije, odnosno TISAKfoto uslugu možete platiti gotovinom ili karticom. R1 račun nije moguće izdati na samom Tisak prodajnom mjestu, već ga je potrebno zatražiti na email foto@tisak.hr ili na broj telefona 072 000 001.
Na Tisak prodajnim mjestima ne vrijede mjesečni popusti s interneta, osim količinskog popusta koji se definira količinom naručenih fotografija.
Osnovna cijena fotografije je definirana je za rasponu između 1-99 kom, za količine veće od 100 kom primjenjuju se količinski popusti definirani u cjeniku. Popusti se ne zbrajaju i međusobno se isključuju.
U slučaju reklamacije, povrat sredstava vrši isključivo tvrtka Photo Boutique d.o.o. uplatom na tekući račun kupca koji je reklamirao narudžbu. Povrat sredstava se ne može izvršiti na Tisak prodajnim mjestima.
Na omotnici morate obavezno popuniti:
- IME, PREZIME, broj telefona (po mogućnosti mobitela) i datum
- Zaokružite dio da li se šalje klasični film ili digitalni medij. Ako se šalje medij (usb, CD, memorijska kartica) na njemu isključivo moraju biti samo fotografije koje želite izraditi, bez ikakvog popisa. Ako istu fotografiju želite izraditi više puta, ona toliko puta mora biti i snimljena na mediju.
- Što se nalazi na mediju to se izrađuje.
- Znakom „X“ popunjavate kvadratiće koji definiraju samu narudžbu (format, kvalitetu itd).
- Digitalne fotografije izrađuju se isključivo na sjajnom papiru, dok se klasični filmovi izrađuju i na sjajnom i na MAT papiru.
- Naručitelju predajete gornji dio omotnice koji se odvaja po perforaciji
- Donji dio omotnice ne popunjavate
- U jednu omotnicu ide samo jedan medij
- USB i memorijske kartice idu na vlastitu odgovornost
TISAKfoto fotografije izrađuju se na najkvalitetnijem FujiFilm Crystal Archive papiru. Kod digitalnih fotografija možete birati formate na standardnom ili premium papiru sjajne obrade: 9x12/9x13, 10x13,5/10x15, 13x17/13x18 i 15x20, a kod fotografija s klasičnog filma u ponudi su formati 9x13, 10x15 i 13x18 sjajne i mat obrade.
Svoje fotografije naručite od kuće, putem online aplikacije koju možete preuzeti na foto.tisak.hr.
Naručene fotografije preuzmite na željenom Tisak kiosku, kojeg ste naznačili prilikom narudžbe, te plaćanje izvršite prilikom preuzimanja.
Naručene fotografije preuzmite na željenom Tisak kiosku, kojeg ste naznačili prilikom narudžbe, te plaćanje izvršite prilikom preuzimanja.
Rok isporuke naručenih fotografija (putem web stranice ili mobilne aplikacije) je 5 do 7 radnih dana.
Cijena fotokopiranja iznosi 0,29 eur/kom i usluga je moguća samo u crno – bijeloj varijanti.
Paket će se preusmjeriti na sljedeće najbliže prodajno mjesto koje ima Tisak paket uslugu i o tom obavijestiti primatelja.
Preporučljivo je da prije slanja paketa na internet stranici locirate željeni kiosk i zapišete njegovu 6-znamenkastu šifru. Isto tako postoji mogućnost odabira željenog kioska na samom prodajnom mjestu.
Prema Općim uvjetima i zakonu o poštanskim uslugama bilo kakva hrana je zabranjeni sadržaj paketa te je kao takvu nije preporučljivo slati.
TisakPaket kuverte za dokumente služe za slanje dokumenata A4 formata, manjih knjiga i sličnih sitnijih stvari (npr. USB stickova ili CD-ova), a koje ne narušavaju geometriju kuverte.
Sve veće stvari se moraju pakirati isključivo u C2C kutije (S, M i L).
Preusmjerenje Vašeg paketa je moguće i to na sljedeće najbliže prodajno mjesto koje ima Tisak paket uslugu. Usluga preusmjerenja je jednokratna i moguća je isključivo uz prethodni dogovor s korisničkom službom putem maila tisakpaket@tisak.hr ili putem kontakt telefona 072 000 001.
Ako ne preuzmete paket isti se vraća pošiljatelju 5 dana nakon zaprimanja.
Paket na prodajnom mjestu stoji 5 dana od zaprimanja.
Dostava paketa putem Tisak paket usluge moguća je i na otoke.
Tisak paket pošiljka ne smije sadržavati lako lomljive predmete, tekućinu, hranu i sve ostalo što je navedeno u Općim uvjetima ili posebno regulirano zakonom o poštanskim uslugama. Ako sadržaj paketa treba dodatno zaštiti preporučamo da isto učinite kod kuće prije slanja paketa.
Prije preuzimanja paketa primatelj je dužan pregledati da li je kutija otvarana i/ili oštećena. Primatelj nije dužan preuzeti otvaran i/ili oštećen paket; a ako ga ipak preuzme, naknadne reklamacije ne uvažavamo. Sve ostale reklamacije potrebno je uputiti pisanim putem na mail tisakpaket@tisak.hr.
- u distribuciji prema primatelju – paket je na putu do primatelja odnosno prodajnog mjesta koje ste odabrali prilikom popunjavanja obrasca
- zaprimljen na PM - primatelj može podići paket na prodajnom mjestu
- predan (tj. predan je primatelju) – paket je predan primatelju
- čeka na povrat pošiljatelju – primatelj nije preuzeo paket u roku od 10 dana
- u povratu pošiljatelju – paket se šalje nazad pošiljatelju, ako nije preuzet od strane primatelja u roku od 10 dana
- u dolasku na PM (povrat pošiljatelju) – paket je krenuo sa zadnjeg skladišta prema prodajnom mjestu pošiljatelja
- vraćen pošiljatelju – pošiljatelj je preuzeo vraćeni paket
- nije preuzet – pošiljatelj iz nekog razloga nije preuzeo paket
- TisakPaket čuvanje – paket je na čuvanju (do dvije godine) ako ga odbiju preuzeti primatelj i pošiljatelj
Status i lokaciju svog paketa uvijek možete pratiti i provjeriti u Track&Trace aplikaciji.
Potrebno je upisati ID (šifru) paketa u za to predviđeno polje nakon čega će biti prikazane informacije o statusu Vaše pošiljke.
* Šifra paketa unosi se točno onako kako je prikazano na potvrdi o slanju. Obratite pažnju postoje li razmaci ili specijalni znakovi poput “-“.
Plaćanje usluge kod kreiranja paketa na webu, nije moguće. Plaćanje se vrši prilikom predaje paketa na kiosku, karticom ili gotovinom.
Pošiljatelj je obavezan pakirati pošiljku na način propisan Općim uvjetima, a isključivo u standardizirane kutije Tiska.
Rok dostave paketa možete saznati na linku.
Status i lokaciju svog paketa uvijek možete provjeriti u Track&Trace aplikaciji.
Cijene usluge slanja paketa kreću se od 2,99EUR do 4,99EUR. Detaljne specifikacije paketa i cijena pogledajte na linku.
Nije moguće platiti paket prilikom preuzimanja već to mora učiniti pošiljatelj prilikom predaje paketa, uz što mu se izdaje i potvrda o slanju.
Paket na prodajnom mjestu stoji 5 dana od zaprimanja, a ako ga primatelj ne preuzme u navedenom roku, paket se vraća pošiljatelju.
Dostupnost ulaznica moguće je provjeriti na web stranicama organizatora.
Kupovinom ulaznica u Tisak media centrima ne ostvaruju se MPC bodovi.
U Tisak Media centrima moguće je kupiti ulaznice sljedećih distributera: Eventim d.o.o. (EVENTIM), Event Masters d.o.o. (TICKETSHOP), Prstac d.o.o. (ADRIATICKET), Dekod d.o.o. (ULAZNICE HR), Entrio Tehnologije d.o.o. (ENTRIO) i Core Event (COREEVENT).
Kupljenu ulaznicu nije moguće zamijeniti.
Ukoliko je događaj otkazan, povrat sredstava može se ostvariti na prodajnim mjestima partnera u čije ime i za račun Tisak djeluje kao distributer. U slučaju promjena bit ćete obaviješteni.