Često postavljana pitanja
Kupovinom Visa ekesh kartice na Tisak kiosku ne ostvaruju se MPC bodovi.
Kupovinom Paysafecard-a na Tisak kiosku ne ostvaruju se MPC bodovi.
Ako imate poteškoća s korištenjem Paysafecard-a, obratite se na info@paysafecard.com.
Ako imate poteškoća s korištenjem Visa ekesh kartice, obratite se na podrska@ekesh.hr.
Ako ste kupili Visa ekesh bon umjesto Visa ekesh kartice, obratite se na podrska@ekesh.hr.
Visa ekesh karticu moguće je koristiti i na fizičkim prodajnim mjestima (offline plaćanje), dok je Visa ekesh bonove moguće koristiti samo za online trgovinu.
Paysafecard su bonovi koji služe kao elektronski novac odnosno za online plaćanje dok Visa ekesh kartica služi i za online i offline plaćanje.
Bonovi su vrlo jednostavni za korištenje. Potrebno je samo utipkati 16-znamenkasti kod u prozorčić za plaćanje i potvrditi transakciju.
Paysafecard bonovi omogućuju siguran i anoniman način plaćanja usluga putem interneta. Idealni su za osobe koje nemaju kreditne kartice ili žele ostati anonimni pri kupnji na internetu.
Paysafecard su bonovi koji sadrže ispisani PIN, a koji se koristi kao elektronski novac kod internet trgovina koje imaju sklopljen ugovor s izdavateljem. Idealno rješenje za sve koji ne preferiraju plaćanje kreditnim karticama online.
VISA ekesh kartica se ne može nadopuniti.
Visa ekesh je prepaid kartica od 250, 500 ili 1.000 kuna kojom možete bezbrižno kupovati kod offline i online trgovaca koji primaju VISA karticu.
Možete ju koristiti na svim VISA prodajnim mjestima u zemlji i inozemstvu.
VISA ekesh kartica je dostupna u iznosu od  250, 500 ili 1000 kn.
Kupovinom ili nadoplatom karte za gradski prijevoz na kioscima Tiska ne ostvaruju se MPC bodovi.
Ako Vam je krivo nadopunjena vrijednosna ili pretplatna karta, javite se direktno službi za korisnike ZET-a na kontakt broj 072/500 400, jer na Tisak kioscima nije moguće naknadno storniranje.
Ako Vam je krivo nadopunjena vrijednosna ili mjesečna karta, javite se direktno službi za korisnike BUTRA-e na kontakt broj 0800 7555, jer na Tisak kioscima nije moguće naknadno storniranje.
Svoju vrijednosnu ili pretplatnu kartu predaj djelatniku na najbližem Tisak kiosku. Djelatnik će zatim na automatu za nadoplatu dopuniti kartu u iznosu koji sami odaberete. 
Listić za Eurojackpot moguće je uplatiti do petka do 18 h.
Za igranje igara Hrvatske lutrije na Tisak kioscima ne ostvaruju se MPC bodovi.
Ukoliko Vam Tisak kiosk s terminalom Hrvatske Lutrije nije pri ruci, svoje brojeve možete pripremiti i putem svog mobilnog uređaja, odnosno putem besplatne aplikacije TisakCode. Biranje brojeva je vrlo jednostavno, a u nastavku pogledajte detaljnije upute:   
  1. Iz prikaza usluga dostupnih na Tisak kioscima, odaberite uslugu 'Hrvatska Lutrija'
  1. Odaberite igru koju želite odigrati
  1. Označite svoje sretne brojeve ili birajte opciju da ih sustav sam izabere
  1. Po završetku odabira, kreirat će se barkod kojeg je potrebno pokazati djelatniku na Tisak kiosku te izvršiti uplatu


  2. Tisak Code aplikaciju za Android OS preuzmi ovdje -Tisak Code Google Play 

    Tisak Code aplikaciju za iOS uređaje preuzmi ovdje -Tisak Code App Store
Na Tisak prodajnim mjestima moguće je izvršiti isplatu dobitka, u iznosu do 750,00 kn.
Vrlo jednostavno, samo pratite sljedeće korake:  
  1. Odaberite igru koju želite odigrati
  1. Označite svoje sretne brojeve ili odaberite opciju da sustav sam izabere brojeve
  1. Ispisat će Vam se listić s odabranom igrom i brojevima
  1. Predajte pripremni listić djelatniku i izvršite uplatu

Pripremni listić s igrom i brojevima koje ste odabrali možete sačuvati i koristiti za sva buduća kola unutar godinu dana. Potrebno je samo doći na najbliži Tisak kiosk, predati listić i izvršiti uplatu
.
Samoposlužni terminal na Tisak kioscima služi kako biste brže, jednostavnije i bez križanja listića odigrali svoju omiljenu igru Hrvatske Lutrije.
Brojeve možete birati i sami. Na terminalu Hrvatske lutrije odaberite igru koju želite igrati i odaberite svoje brojeve; nakon izvršenih odabira ispisat će Vam se listić s pripadajućim informacijama koji trebate predati djelatniku i izvršiti uplatu.
Igra „Hoću Jackpot“ funkcionira tako da birate igru i iznos koji želite odigrati, a sustav Hrvatske Lutrije, na blagajni Tiska, automatski će kreirati Vaš listić s nasumce odabranim brojevima. Na ovaj način omogućeno Vam je odigrati željenu igru uz manje koraka.
Na Tisak kioscima možete odigrati Eurojackpot, Loto 7, Loto 6/45, KeNo i TV Bingo.
Igre Hrvatske lutrije možete odigrati na sljedećim Tisak prodajnim mjestima: https://lokator.tisak.hr/?authToken=tisak
Dobitne brojeve, kao i iznos trenutnog Jackpota možete provjeriti na samoposlužnom terminalu. Također, možete se informirati o iznosima glavnog dobitka za svaku igru, vremenu izvlačenja kao i o rezultatima izvlačenja prethodnih (40) kola. Iznos Jackpota možete saznati i na sljedećem linku: www.lutrija.hr
Mijenjanjem novca na Tisak kioscima ne ostvaruju se MPC bodovi.
Na Tisak kioscima koristi se tečaj PBZ banke koji možete pratiti na njihovim stranicama. Tečaj se mijenja svakodnevno.
Provizija na mijenjanje novca na Tisak kioscima iznosi 3%.
Na Tisak kioscima nije moguće mijenjati kovanice.
Nagradne kupone možete iskoristiti kao popust prilikom sljedeće kupnje u bilo kojoj prodavaonici Konzuma, u Tisak media centrima te poslovnicama Atlasa i UEFA web shopu, bez prethodne najave. Dovoljno je da se prilikom plaćanja na blagajni uz MultiPlusCard karticu priloži i vlastoručno potpisani kupon, a u UEFA web shopu obavezno je unijeti kod na odgovarajuću poziciji. Nagradni kuponi vrijede do datuma naznačenog na kuponu.

Imate pitanje na koje ne možete naći odgovor? Slobodno kontaktiraj našu Službu za korisnike na broj 072/ 000 001, vrlo rado će Vam pomoći.
Svaka tri mjeseca, kad sakupite dovoljan broj bodova, na Vašu kućnu adresu ili e-adresu stižu nagradni kuponi. Iskoristite nagradne kupone, za ono što volite ili Vam najviše treba, na prodajnim mjestima naših partnera: Konzuma, Tisak media centara, Atlasa, u F&F trgovinama ili u UEFA web shopu.
Bodove skupljate ako plaćate Gotovinom, Maestro kartice i/ili Mastercard kartice
NAJVIŠE BODOVA možete sakupiti na sljedeće načine: 
  • kad kupujete u Tisak media multimedijalnim knjižarama i plaćate MasterCard karticom (Individualna, Standardna, Zlatna, Platinum MasterCard kartica ili go!card) ili Maestro karticama Zagrebačke banke, tada Vas bodovima nagrađuju i Tisak i Zagrebačka banka

  • kupnjom bona za nadoplatu računa na bonove Hrvatskog Telekoma, Simpa računa i/ili MultiPlus mobile računa MasterCard karticama Zagrebačke banke u Tisak media multimedijalnim knjižarama. Tada Vas bodovima nagrađuju sva četiri partnera: Tisak media, Konzum, Zagrebačka banka, Hrvatski Telekom i/ili MultiPlus mobile 
Na Tisak prodajnim mjestima skupljajte još više bodova i ostvarujte još više pogodnosti! Za svakih potrošenih 5 kn dobivate 1 bod. Sve što trebate učiniti je pokazati svoju MultiPlusCard karticu ili zelenu/zlatnu PIKA karticu na blagajni pri svakoj kupnji. Bodove možete ostvariti prilikom plaćanja gotovinom, bonom za online plaćanje (ekesh ili paySafe), karticom bankovnog tekućeg računa (izuzev Visa kartica) ili kreditnom karticom (American Express, Diners, Visa, visa kartica bankovnog tekućeg računa i EC/MC).

Bodove nije moguće ostvariti na kupnju cigareta i duhanskih proizvoda!

Svi sakupljeni bodovi zbrajaju se do kraja obračunskog razdoblja koje traje 3 mjeseca. Na kraju obračunskog razdoblja MultiPlusCard Vas nagrađuje NAGRADNIM KUPONIMA, koje ćete dobiti na kućnu adresu, te drugim pogodnostima. Kako biste ostvarili pravo na nagradne kupone i druge pogodnosti, potrebno je sakupiti najmanje 100 bodova u jednom obračunskom razdoblju.

Tablica bodovanja: MPC bodovanje 2017.pdf

TISAK kiosci
Bodove na Tisak kioscima sakupljajte sasvim jednostavno. Za svakih potrošenih 5 kuna na bilo kojem Tisak kiosku dobiti ćete 1 bod, neovisno o načinu plaćanja. Npr.; napravili ste račun od 112 kn. Ukupni iznos podijelite s 5, zaokružite na manju vrijednost i dobit ćete broj ostvarenih bodova. U ovom slučaju ostvarili biste ukupno 22 boda. 

TISAK media centri 
Tisak media centri pravo su mjesto za Vas bilo da tražite zanimljivu knjigu, CD omiljenog izvođača, raznovrsne filmove na DVD-u, tehničke proizvode ili igračke za najmlađe. Kupujući u Tisak media multimedijalnim knjižarama, također sakupljajte bodove i to prilikom plaćanja gotovinom, čekovima, karticom bankovnog tekućeg računa (osimVisa kartica) te Maestro karticom Zagrebačke banke; za svakih potrošenih 5 kuna dobivate 1 bod. 

Ako plaćate Maestro karticom Zagrebačke banke, za račun od 112 kn ostvarit ćete i 3 dodatna boda kojima Vas nagrađuje Zagrebačka banka. U ovom slučaju dobili biste ukupno 25 bodova (22 boda od Tiska i 3 boda od Zagrebačke banke).

Ako se na Vašem računu od 112 kuna nalazio i bon za nadoplatu Simpa računa ili drugog računa na bonove Hrvatskog Telekoma u vrijednosti od 100 kuna, nadoplatom odabranog računa ostvarili biste i 100 bodova kojim Vas nagrađuje Hrvatski Telekom.
Kupovinom ENC bona na Tisak kiosku ne ostvaruju se MPC bodovi.
Ako imate poteškoća s ENC uređajem ili bonom, kontaktirajte njihovu službu za korisnike na kontakt broj 0800 9987.
Ako niste sigurni koji ENC uređaj posjedujete, ARZ ENC uređaji imaju serijske brojeve koji uvijek počinju sa 060, a serijski brojevi HAC ENC uređaja počinju sa 02, 04 ili 061.
Kupovinom parkirne karte na Tisak kioscima ne ostvaruju se MPC bodovi.
Parkirne karte se ne mogu platiti kreditnom karticom.
Parkirnu kartu nije moguće platiti poslovnom karticom.
ENC uređaje Hrvatskih autocesta d.o.o. možete nadoplatiti SMS ENC HAC e-bonovima u vrijednosti 100, 300, 500 i 900 kn.
Plaćanjem računa na Tisak kiosku ostvarujete MPC bodove i to dva boda po jednoj uplatnici.
Na Tisak kiosku nije moguće platiti rukom ispisane račune.
Popis partnera za koje se obavlja plaćanje računa po povoljnijoj naknadi možete provjeriti na linku plaćanje računa.
Ako ste platili račun na Tisak kiosku, a primatelj nije doznačen, obratite se na info broj Sberbanke 0800 0600.
Ako račun platite do 15 h, uplata primatelju biti će izvršena isti dan. Ako račun platite iza 15 h, uplata prema primatelju biti će izvršena sljedeći radni dan.  
Računi se mogu plaćati tijekom cijelog radnog vremena kioska.
Na Tisak kiosku mogu se platiti svi računi osim onih ispisanih rukom.
Prema novom Zakonu o sprječavanju pranja novca i financiranja terorizma (NN 108/2017), koji je stupio na snagu 1.1.2018. definirane su mjere gotovinskih uplata - plaćanje računa (režija), na sljedeći način:

  • nije moguće plaćanje pojedinačnog računa koji iznose više od 7.500 HRK (uključujući i 7.500 HRK), a koji se ne odnose na režije
    • pod režije se smatraju sljedeći računi: voda, grijanje, struja, telekomunikacije, pričuva i sl.
    • pod režije se ne smatraju troškovi: PBZ Card - American Express, Erste Card - Diners, troškovi po ostalim kreditnim karticama (MasterCard, Visa)
  • račune koje uplaćuju pravne osobe nije moguće platiti
Račune koje uplaćuju fizičke osobe na račun fizičke osobe nije moguće platiti.
Naknada usluge za korisnike kartica OTP banke i SBERBANK-e iznosi 5 kn, a za korisnike kartica ostalih banaka zaračunava se naknada kao da novac podižeš na bankomatu neke druge banke.
Maksimalni iznos koji se može podići na Tisak kioscima je 1.500 kuna, a u Tisak media centrima do 3.000 kuna. Izdavatelji kartica, banke i kartične kuće naplaćuju naknadu sukladno svojim internim aktima.
Podizanjem novca na Tisak kioscima ne ostvaruju se MPC bodovi.
Mjesto rada:
Cijela Hrvatska

Opis poslova:
- naručivanje, zaprimanje, izlaganje i prodaja robe
- održavanje urednosti prodajnog mjesta
- pružanje svih aktualnih usluga u ponudi

Uvjeti: 
- SSS
- brzina, spretnost, komunikacijske vještine
- održavanje urednosti prodajnog mjesta
- poželjno poznavanje rada sa PC blagajnom

Što nudimo: 
- sttimulativna primanja
- fleksibilno radno vrijeme
Mjesto rada:
Split, Makarska, Dubrovnik, Zagreb, Sesvete, Vrbovec, Samobor, Velika Gorica, Zaprešić, Lučko, Sv. Nedjelja, Rijeka, Pula, Žminj, Poreč, Ivanić Grad, Sisak, Nova Gradiška, Čakovec, Našice


Opis poslova:
- dostava tiskovina na kućne adrese
- radno vrijeme: puno radno vrijeme, uključen noćni rad


Uvjeti:
- NSS/KV/SSS
- dostava motorom ili malim dostavnim vozilom


Što nudimo:
- rad u motivirajućem timu
- mogućnost napredovanja unutar kompanije
- plaćeni svi dodatci na eventualni prekovremeni rad, rad nedjeljom i blagdanom
- plaćene troškove prijevoza
Mjesto rada:
Zagreb, Velika Gorica, Sesvete, Dugo Selo, Rabac, Novigrad, Fažana, Krk, Mali Lošinj, Premantura, Sveti Lovreč, Bašanija, Barban, Crikvenica, Dramalj, Senj, Umag, Poreč, Pula, Rovinj, Rab, Rijeka, Zadar, Biograd na Moru, Dubrovnik, Trogir, Split, Murter, Baška Voda, Makarska, Brač, Hvar, Vis, Korčula, Gradac, Šolta, Vodice, Rogoznica, Srima, Zlarin, Brodarica, Vir, Novalja, Ražanac, Nin, Pirovac, Zaton, Biograd, Ugljan

Opis poslova:
- naručivanje, zaprimanje, izlaganje i prodaja robe
- održavanje urednosti prodajnog mjesta
- pružanje svih aktualnih usluga u ponudi

Uvjeti:
- SSS
- brzina, spretnost, komunikacijske vještine
- održavanje urednosti prodajnog mjesta
- poželjno poznavanje rada sa PC blagajnom

Što nudimo:
- plaćeni svi dodatci na eventualni prekovremeni rad,rad nedjeljom i blagdanom
- plaćene putne troškove
Mjesto rada:
Zagreb, Opatija, Hvar


Opis posla:
- sudjelovanje u provođenju raznih događanja i promocija u trgovini
- asistiranje i savjetovanje kupaca u pogledu asortimana koji se nalazi u trgovini
- izlaganje robe te isticanje maloprodajne cijene roba i usluga prema dobivenim uputama
- sugeriranje mogućeg asortimana prema zahtjevima kupaca
- pružanje svih aktualnih usluga u ponudi prodajnog mjesta
- provođenje marketinških aktivnosti na prodajnom mjestu prema dobivenim uputama


Uvjeti:
- SSS
- dobro poznavanje rada na računalu, poželjno iskustvo rada na PC blagajni
- dobro poznavanje tržišta knjiga, muzike, filma, PC igrica i igraćih konzola
- orijentiranost na kupca i ljubaznost


Što nudimo:
- rad u motivirajućem timu
- mogućnost napredovanja unutar kompanije
- plaćeni svi dodatci na eventualni prekovremeni rad, rad nedjeljom i blagdanom
- plaćene troškove prijevoza
Mjesto rada: Rijeka, Istra i okolica

Opis posla:
- provodi planograme u prodajnim mjestima
- kontrolira monitoring prodajnih mjesta radi provođenja dogovorenih ciljeva
- prikuplja narudžbe od kupaca
- izvještava direktora sektora
- predlaže promjene prema specifičnosti prodajnog mjesta


Uvjeti:
- SSS
- najmanje 1 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
- napredno poznavanje rada u MS Office-u
- vozačka dozvola B kategorije


Što nudimo:
- izrazito dinamičan posao u kojem puno možete naučiti
- odličan tim koji jako brine o svojim ljudima
Mjesto rada:

Grad Zagreb i Zagrebačka županija, Zagorje, Varaždin, Sisak, Kutina, Karlovac, Slavonski Brod, Osijek, Rijeka, Pula, Rovinj, Zadar, Split, Makarska, Dubrovnik

Opis posla:

- dostava tiskovina i letaka na kućne adrese
- radno vrijeme: puno radno vrijeme, uključen noćni rad

Uvjeti: 

vozačka dozvola B kategorije (postoji mogućnost dostave promotivnih materijala kao pješak te u tom slučaju nije potrebna vozačka dozvola)

Od kandidata očekujemo:

- rad na terenu
- odgovornost prema poslu i organiziranost
- točnost u distribuciji, poštivanje rokova i mjesta distribucije
Korištenjem usluge TISAK copy ostvarujete MPC bodove i to za svakih 5 kn dobivate 1 bod.
Na Tisak kioscima dostupna je samo usluga fotokopiranja.
Kopirati se može samo u crno – bijeloj varijanti.
Maksimalno je moguće fotokopirati do 10 stranica.
Cijena fotokopiranja iznosi 1kn/kom.
Korištenjem usluge TISAKfoto ostvaruju se MPC bodovi; i to 2 boda za 1 omotnicu.
Fotografije, odnosno TISAKfoto uslugu možete platiti gotovinom ili karticom. R1 račun nije moguće izdati na samom Tisak prodajnom mjestu, već  ga je potrebno zatražiti na email foto@tisak.hr ili na broj telefona 072 000 001.
Na Tisak prodajnim mjestima ne vrijede mjesečni popusti s interneta, osim količinskog popusta koji se definira količinom naručenih fotografija.
Osnovna cijena fotografije je definirana je za rasponu između 1-99 kom, za količine veće od 100 kom primjenjuju se količinski popusti definirani u cjeniku. Popusti se ne zbrajaju i međusobno se isključuju.
U slučaju reklamacije, povrat sredstava vrši isključivo tvrtka Photo Boutique d.o.o. uplatom na tekući račun kupca koji je reklamirao narudžbu. Povrat sredstava se ne može izvršiti na Tisak prodajnim mjestima.
Na omotnici morate obavezno popuniti:  
  • IME, PREZIME, broj telefona (po mogućnosti mobitela) i datum
  • Zaokružite dio da li se šalje klasični film ili digitalni medij. Ako se šalje medij (usb, CD, memorijska kartica) na njemu isključivo moraju biti samo fotografije koje  želite izraditi, bez ikakvog popisa. Ako istu fotografiju želite izraditi više puta, ona toliko puta mora biti i snimljena na mediju.
  • Što se nalazi na mediju to se izrađuje.
  • Znakom „X“ popunjavate  kvadratiće koji definiraju samu narudžbu (format, kvalitetu itd).
  • Digitalne fotografije izrađuju se isključivo na sjajnom papiru, dok se klasični filmovi izrađuju i na sjajnom i na MAT papiru.
  • Naručitelju predajete gornji dio omotnice koji se odvaja po perforaciji
  • Donji dio omotnice ne popunjavate
  • U jednu omotnicu ide samo jedan medij
  • USB i memorijske kartice idu na vlastitu odgovornost
Fotografije će biti izrađene prema postavkama kamere te postoji mogućnost da sve fotografije neće biti istih dimenzija. Ako želite sve fotografije istih dimenzija, npr. 10x15 cm, skinite aplikaciju sa stranice foto.tisak.hr te prilikom odabira fotografija 10x15 cm odaberite „klasični format – 2:3“
TISAKfoto fotografije izrađuju se na najkvalitetnijem FujiFilm Crystal Archive papiru. Kod digitalnih fotografija možete birati formate na standardnom ili premium papiru sjajne obrade: 9x12/9x13, 10x13,5/10x15, 13x17/13x18 i 15x20, a kod fotografija s klasičnog filma u ponudi su formati 9x13, 10x15 i 13x18 sjajne i mat obrade.
  Od izrade do gotovih fotografija na dva jednostavna načina!
  1. Svoje fotografije predajte na nekom od medija (analogni film, CD, memorijska kartica ili USB stick) na Vama najbližem Tisak kiosku koji ima TISAKfoto uslugu
  2. Svoje fotografije predajte od kuće, putem online aplikacije koju možete preuzeti na foto.tisak.hr
Naručene fotografije preuzmite na željenom Tisak kiosku, kojeg ste naznačili prilikom narudžbe, te plaćanje izvršite prilikom preuzimanja.
Rok isporuka naručenih fotografija putem Tisak kioska je 7 - 10 radnih dana, a za narudžbe putem interneta 4 - 5 dana.
Cijena fotokopiranja iznosi 1kn/kom i usluga je moguća samo u crno – bijeloj varijanti.
Paket će se preusmjeriti na sljedeće najbliže prodajno mjesto koje ima Tisak paket uslugu i o tom obavijestiti primatelja.
Preporučljivo je da prije slanja paketa na internet stranici locirate željeni kiosk i zapišete njegovu 6-znamenkastu šifru. Isto tako postoji mogućnost odabira željenog kioska na samom prodajnom mjestu.
Prema Općim uvjetima i zakonu o poštanskim uslugama bilo kakva hrana je zabranjeni sadržaj paketa te je kao takvu nije preporučljivo slati.
TisakPaket kuverte za dokumente služe za slanje dokumenata A4 formata, manjih knjiga i sličnih sitnijih stvari (npr. USB stickova ili CD-ova), a koje ne narušavaju geometriju kuverte. Sve veće stvari se moraju pakirati isključivo u C2C kutije (S, M i L).
Preusmjerenje Vašeg paketa je moguće i to na sljedeće najbliže prodajno mjesto koje ima Tisak paket uslugu. Usluga preusmjerenja je jednokratna i moguća je isključivo uz prethodni dogovor s korisničkom službom putem maila tisakpaket@tisak.hr ili putem kontakt telefona 072 000 001.
Ako ne preuzmete paket isti se vraća pošiljatelju 10 dana nakon zaprimanja.
Paket na prodajnom mjestu stoji 10 dana od zaprimanja.
Dostava paketa putem Tisak paket usluge moguća je i na otoke, a rok isporuke je do 6 radnih dana.
Tisak paket pošiljka ne smije sadržavati lako lomljive predmete, tekućinu, hranu i sve ostalo što je navedeno u Općim uvjetima ili posebno regulirano zakonom o poštanskim uslugama. Ako sadržaj paketa treba dodatno zaštiti preporučamo da isto učinite kod kuće prije slanja paketa.
Prema Općim uvjetima Tisak, odnosno Tisak paket, ne odgovara za sadržaj paketa jer u isti nema uvid.
Prije preuzimanja paketa primatelj je dužan pregledati da li je kutija otvarana i/ili oštećena. Primatelj nije dužan preuzeti otvaran i/ili oštećen paket; a ako ga ipak preuzme, naknadne reklamacije ne uvažavamo. Sve ostale reklamacije potrebno je uputiti pisanim putem na mail tisakpaket@tisak.hr.
Ako paket kasni na traženi kiosk potrebno je obratiti se pisanim putem na mail tisakpaket@tisak.hr.
  • u distribuciji prema primatelju – paket je na putu do primatelja odnosno prodajnog mjesta koje ste odabrali prilikom popunjavanja obrasca
  • zaprimljen na PM - primatelj može podići paket na prodajnom mjestu
  • predan (tj. predan je primatelju) – paket je predan primatelju
  • čeka na povrat pošiljatelju – primatelj nije preuzeo paket u roku od 10 dana
  • u povratu pošiljatelju – paket se šalje nazad pošiljatelju, ako nije preuzet od strane primatelja u roku od 10 dana
  • u dolasku na PM (povrat pošiljatelju) – paket je krenuo sa zadnjeg skladišta prema prodajnom mjestu pošiljatelja
  • vraćen pošiljatelju – pošiljatelj je preuzeo vraćeni paket
  • nije preuzet – pošiljatelj iz nekog razloga nije preuzeo paket
  • TisakPaket čuvanje – paket je na čuvanju (do dvije godine) ako ga odbiju preuzeti primatelj i pošiljatelj
Status i lokaciju svog paketa uvijek možete pratiti i provjeriti u Track&Trace aplikaciji. Potrebno je upisati ID (šifru) paketa u za to predviđeno polje nakon čega će biti prikazane informacije o statusu Vaše pošiljke.
* Šifra paketa unosi se točno onako kako je prikazano na potvrdi o slanju. Obratite pažnju postoje li razmaci ili specijalni znakovi poput “-“.
Nije moguće plaćanje paketa karticom online, već isključivo gotovinom i to prilikom predaje paketa.
Pošiljatelj je obavezan pakirati pošiljku na način propisan Općim uvjetima, a isključivo u standardizirane kutije Tiska koje se dobivaju na prodajnom mjestu i koje su besplatne.
Status i lokaciju svog paketa uvijek možete provjeriti u Track&Trace aplikaciji.
Polazišna lokacija GRAD ZAGREB OSTALI GRADOVI DUBROVNIK/OTOCI
GRAD ZAGREB do 2 dana do 2 dana do 4 dana
OSTALI GRADOVI do 3 dana do 3 dana do 4 dana
DUBROVNIK/OTOCI do 4 dana do 4 dana do 4 dana
Cijene usluge slanja paketa kreiranih online kreću se od 13 kn do 27 kn; dok se cijene usluga slanja paketa kreiranih na prodajnom mjestu kreću od 15 kn do 30 kn. Detaljne specifikacije paketa i cijena usluge za online najavu pogledajte na  linku.
Nije moguće platiti paket prilikom preuzimanja već to mora učiniti pošiljatelj prilikom predaje paketa, uz što mu se izdaje i potvrda o slanju.
Paket na prodajnom mjestu stoji 10 dana od zaprimanja, a ako ga primatelj ne preuzme u navedenom roku, paket se vraća pošiljatelju.
Neki od distributera ulaznica obračunavaju dodatnu naknadu, a neki ne; detaljan popis i uvjeti kupnje u nastavku: Eventim d.o.o.
  • naknada za kupljenu ulaznicu po transakciji iznosi 10 kuna neovisno o broju kupljenih ulaznica, a maksimalan broj ulaznica koje se mogu kupiti u jednoj transakciji je 9 ulaznica.
Event Masters d.o.o.
  • naknada za kupljenu ulaznicu iznosi 4 kune.
PRSTAC d.o.o.
  • naknada za kupljenu ulaznicu iznosi 5 kuna.
DEKOD d.o.o.
  • nema definirane naknade za kupljenu ulaznicu.
Tisak plus d.o.o. ne garantira istovremenu dostupnost svih providera na svakom prodajnom mjestu.  
Kupovinom ulaznica na Tisak kioscima i/ili u Tisak media centrima ne ostvaruju se MPC bodovi.
Na Tisak prodajnim moguće je kupiti ulaznice sljedećih distributera ulaznica: Eventim d.o.o. (EVENTIM), Event Masters d.o.o. (TICKETSHOP), Prstac d.o.o. (ADRIATICKET) i Dekod d.o.o. (ULAZNICE HR).
Na Tisak kioscima i u Tisak media centrima može se napraviti samo povrat sredstava za kupljenu ulaznicu ukoliko je događaj odgođen, no ulaznicu nije moguće zamijeniti.
Ukoliko je događaj otkazan, povrat sredstava može se ostvarit na prodajnom mjestu gdje je kupljena ulaznica: na Tisak kiosku ili Tisak media centru.